• נועזת באדום
  • שפתיים חיתיות
  • השפתיים הנוצצות
  • B-DAY
  • יפה בורוד
  • TOP-5
  
הצטרפו אלינו בפיסבוק

שאלות נפוצות


      
  • כיצד להדביק את ה-Violent Lips?
    להדבקה עם תוצאות מיטביות, אנא קראי את עמוד הטיפים שלנו וצפי בסרטון ההדרכה באתר.

     
  • במשך כמה זמן נשארים קישוטי ה-Violent Lips על השפתיים?
    ה-Violent Lips עמידים במשך 4-8 שעות, בהתאם לסוג העור ולאיכות ההדבקה.

     
  • כיצד ניתן להסיר את הקישוט?
    מרחי על שפתייך מסיר איפור על בסיס שמן, שמן תינוקות או שמן מינרלי. הניחי לשמן להיספג במשך כ-30 שניות. לאחר מכן נגבי את שפתייך באמצעות מגבון מחוספס להסרת איפור.

     
  • האם אני יכולה לאכול ולשתות עם הקישוט על שפתיי?
    את יכולה לאכול, אך אנו ממליצים להימנע ממזון שומני, מכיוון שהשמן עשוי להוריד את הקישוטים. עדיף לשתות דרך קש, אם זה אפשרי.
       
  • ניתן לקרוא את מדיניות ההחזרים המלאה שלנו כאן
       
  • מהי מדיניות הפרטיות שלכם?
    אנו מכבדים את פרטיותך. אנא קראי את מדיניות הפרטיות שלך לקבלת פרטים מלאים אודות השימוש שאנו עושים במידע הנאסף על-ידינו.
  • מהי רמת האבטחה של האתר שלכם?
    אתר זה מוגן בקידוד SSL, התקן הגבוה ביותר באבטחת אתרי אינטרנט.
       
  • האם שלחתם אליי את המוצרים שהזמנתי?
    תקבלי הודעת אישור בדואר האלקטרוני לאחר שהמוצרים יישלחו.

     
  • כיצד אוכל לעקוב אחר המשלוח שלי?
    אם בחרת באפשרות משלוח הכוללת מעקב, מספר המשלוח יופיע בהודעת האישור שתקבלי בדואר האלקטרוני. אנא קראי את מדיניות המשלוחים שלנו על מנת לבדוק אילו אפשרויות משלוח כוללות מעקב משלוחים.

     
  • הפריטים שהזמנתי לא הגיעו.
    אם בחרת באפשרות משלוח הכוללת מעקב, אנא בדקי את מספר המעקב שקיבלת בדואר האלקטרוני על מנת לבדוק היכן נמצאת החבילה. אם מעקב משלוחים כלול בהזמנה שלך, ניתן לבדוק בחברת השליחויות שהחבילות שלך אכן נשלחו. אם ההזמנות שלך מסומנות באתר כ"התקבלו", אנא צרי קשר עם שירות הלקוחות לקבלת סיוע.

     
  • המשלוח הגיע, אך חסר בו פריט.
    אם נשלחה אלייך חבילה שחסר בה פריט שהזמנת, אנא צרי קשר עם שירות הלקוחות לקבלת סיוע.
       
  • מהן אפשרויות התשלום שלי?
    במהלך הרכישה תוכלי לבחור באחת מאפשרויות התשלום שאנו מציעים, ותהליך ההזמנה ימשיך לפי בחירתך. אנא קחי בחשבון שהזמנתך לא תועבר למשלוח עד קבלת התשלום.

     
  • מתי יחויב כרטיס האשראי שלי?
    החיוב יועבר לחברת האשראי בתוך 24 שעות מרגע ביצוע ההזמנה.

     
  • מהן עלויות המשלוח ומתי תישלח אליי ההזמנה?
    עלויות המשלוח יחושבו באופן אוטומטי לפני שתמסרי את פרטי התשלום. פשוט הוסיפי את הפריטים ל"סל הקניות" שלך והמשיכי לדף ביצוע ההזמנה, שם יוצעו לך אפשרויות המשלוח השונות בציון מחיריהן. לאחר שנקבל את התשלום, נשלח אלייך בהקדם את הפריטים שהזמנת.

     
  • קיבלתי קופון / קוד הנחה – איך אוכל לנצל אותו?
    קופוני הנחה ניתנים לניצול בעת ביצוע ההזמנה. גשי לסל הקניות שלך וברגע שתהיי מוכנה להשלים את ההזמנה, לחצי על כפתור "סיום ההזמנה".

     
  • מהי מדיניות ההחזרים שלכם?
    אנא קראי את מסמך מדיניות ההחזרים לקבלת פרטים מלאים.

     
  • קיבלתי החזר – מתי אראה את הזיכוי בחשבון כרטיס האשראי שלי?
    החזרים מתבצעים בדרך כלל בתוך 7-10 ימי עסקים מרגע הגעת הפריטים שהוחזרו לידינו.
    אם יש לך שאלה בנוגע לחיובים או שאת זקוקה להעתק של הקבלה או החשבונית, אנא צרי קשר עם שירות הלקוחות שלנו לקבלת סיוע.

 
רכישה מאתר זה הינה מאובטחת ב SSL 256BIT